wtorek, 29 stycznia 2013

Statystyka

Czasami lubię zerkać w statystyki bloga. O ile rosnące słupki oznaczające ilość Waszych wizyt są oczywistym powodem do dumy i radości, to frazy wpisywane w Google przez ludzi  nim trafią na 30latka potrafią przyprawić o drgawki.

Co wpisywali ludzie przed trafieniem tutaj? Jest tyle perełek, że trzeba było to podzielić na kategorie...
(pisownia oryginalna)

Kat. 1: Flora, fauna
  • glizdy w mieszkaniu
  • robaki w dupie
  • czarna glizda w karpiu
  • jak wygladaja robaki kocie zdjecia
  • jak wyglądają robaki w dupie
  • kot wącha moją twarz
  • małe glizdy w domu
  • srający kot do kibla
  • robak w penisie
  • robaki wychodzą przez plecy
  • robale atakujo
Kat. 2: Gastronomicznie:
  • do porzygu albo do posru
  • mortadela inaczej
Kat. 3: Damsko-męsko
  • tortury pęcherza
  • pytostój
  • rękę na pełnym pęcherzu
  • sexistowskie texty
  • sprawy damsko meskie blog
  • u pana boga za piecem blondyna z cycami
Kat. 4: WTF?!?
  • bąbel między pośladkami
  • filmy o nindży co ma sznurek z ręki
  • idzie zima pora sie najebac
  • pasze głembokie kloc
  • srajacy w kiblu a ich panowie
  • zboczone mikołaje
*****

Tia, aż nie wiem co mam powiedzieć...

9 komentarzy:

  1. hahahaha kat. flora i fauna - geniusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bąbel między pośladkami? Z drugiej strony zastanawiające czego to ludzie szukają w tym internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze dziś zerknę na statystyki swojego bloga :D
    Coś czuje, że też tam niezły bukiet kwiatków nazrywam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wpisałem w wyszukiwarkę "Warto przeczytać"... Myślałem, że tylko telewizja kłamie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. filmy o nindży rządzą!
    do mnie 4 osoby trafiły przez "front atmosferyczny profil", nie wiem jakim cudem :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. "u pana boga za piecem blondyna z cycami", serioooo?... :D

    OdpowiedzUsuń