poniedziałek, 26 września 2011

Będzie krótko, czyli samo "rzycie".

Wieczorna rozmowa z Najwspanialszą-Z-Żon:
- Kurwa... muszę zrobić kiedyś wpis z tym, co ludzie wpisują w google by trafić na trzydziestolatka..
- A co tym razem było?
- Hm... cytuję: "musztarda w dupie". Koniec cytatu.

******

Idąc głębiej w statystki bloga znajdujemy:
- "bąbel między pośladkami" - i żeby to tylko raz...
- "akty z lat 30"
- "bolący bąbel między pośladkami"  - o co chodzi z tymi bąblami?!!?!
- "czarne kulki pod stopami"
- "dziura w dupie"
- "długi robak z dużą głową"
- "gigantyczne bimbały"
- "glizda psia"
- "jak można fajnie przyrządzić mortadelę"
- "kot ciul" - się wie!
- "kot wącha mi twarz co to znaczy" - tia, a wcześniej sobie lizał miejsce, gdzie panuje mrok i wilgoć
- "kupa z robakiem"
- "mam w dupie robaki"
- "notatki o bobrze"
- "ochota na cyca"
- "robaki łóżkowe"
- "łokciem dupę podcierać"

oraz - wg mnie - zdecydowany faworyt:

- "rzycie".
Ręce opadają...
Sam nie wiem, jaki to wszystko daje obraz 30latka...

3 komentarze:

  1. Hmm... muszę jeszcze raz przeczytać wszystkie wpisy. Teraz wezmę poprawkę na powyższe.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jesteś po prostu niesamowity, ucz mnie jak Joda młodego Skajłolkera!

    OdpowiedzUsuń
  3. "rzycie" - ze ślaskiego "rzyć" - dupa. Rzycie - dupy. Mam to w rzyci - mam to w dupie.

    Innego wytłumaczenia nie mam:)

    OdpowiedzUsuń